page_head_bg

Chì sò l'etichette autoadesive?

L'etichette sò aduprate quasi universalmente, da a casa à e scole è da u retail à a fabricazione di i prudutti è a grande industria, e persone è l'imprese in u mondu facenu usu di etichette autoadesive ogni ghjornu.Ma chì sò l'etichette autoadesive, è cumu i diversi tipi di disinni di produttu aiutanu à ottimisà u rendiment basatu annantu à l'industria è l'ambiente in quale sò destinati à l'usu?

A custruzzione di l'etichetta hè custituita da trè cumpunenti principali, cù i materiali scelti per ognuna di questi accuratamente scelti per assicurà chì funzionanu megliu in l'industria per quale sò destinati è dà u massimu rendimentu in ogni ambiente.

I trè cumpunenti di l'etichette autoadesive sò i rivestimenti di liberazione, i materiali facciali è l'adesivi.Quì, fighjemu un ochju à ognunu di questi, a so funziunalità, l'opzioni in termini di materiali dispunibuli da Fine Cut per ogni cumpunente è induve ogni tipu d'etichetta funziona megliu.

adhesive-label-composition

Etichetta adesiva

In termini di laici, l'adesivo di l'etichetta hè a cola chì assicurarà chì e vostre etichette sò attaccate à a superficia necessaria.Ci hè una quantità di sfarenti tippi di adesivi di l'etichette chì sò in duie categurie principali, è a scelta di induve sò usati serà fatta nantu à u scopu di l'etichetta.L'adesivi più cumunimenti usati sò permanenti, induve l'etichetta ùn hè micca pensata per esse spustata dopu à u cuntattu, ma ci sò ancu altri tipi di etichetta, chì includenu:

Peelable è ultra-peel, chì pò esse eliminatu grazia à l'usu di adesivi più debuli
Adesivi per congelatore, usati in temperature induve l'adesivi normali sò resi inefficaci
Marine, utilizatu in l'etichettatura chimica cù a capacità di resiste à l'immersione in l'acqua
Sicurezza, induve l'etichette utilizanu a tecnulugia per indicà ogni eventuale manipulazione.

Fà a scelta bona quandu si tratta di parechji tipi di cola dispunibuli cum'è adesivu di l'etichetta hè impurtante se u pruduttu hà da serve u so propiu scopu.I tipi principali di adesivi sò:

a base d'acqua -Disponibili in formati permanenti è peelable, questi adesivi sò i più cumuni, è sò perfetti in cundizioni secche, ma ponu falla un pocu si sò esposti à l'umidità.

adesivi di gomma -U megliu utilizatu in magazzini è altri ambienti più scuri, sti etichette sò spessu preferiti per a so alta qualità di tack.Ùn deve micca esse aduprati induve seranu esposti à u sole, postu chì a luce UV pò dannà l'adesivo è porta à fallimentu di l'etichetta.

acrilicu -Perfette per l'articuli chì anu da esse spustati è manipolati spessu, sti etichette ponu esse sguassate è riutilizzate una volta è torna, cusì funzionanu bè in i punti di vendita è altri lochi induve l'articuli sò constantemente spustati è riurganizati, è nantu à i prudutti chì anu una longa conservazione.

Materiali di faccia

Una altra decisione impurtante per fà quandu si tratta di sceglie l'etichetta autoadesiva ghjustu hè u materiale di a faccia, di a parte frontale di l'etichetta.Quessi seranu diffirenti secondu induve l'etichetta serà aduprata è ciò chì hè stata utilizata.Per esempiu, una etichetta nantu à una buttiglia di vetru serà diversa da una nantu à una buttiglia squeezy.

Ci hè una grande quantità di materiali diffirenti chì sò utilizati per a fabricazione di l'etichette di faccia, è sicondu l'etiquetazioni sò da esse usate in, per esempiu, situazioni mediche o industriali, e scelte nantu à quale materiale di faccia à aduprà serà diversu.I tipi più cumuni di materiale di faccia sò:

carta -Permette una quantità di funziunalità chjave, cumpresa a capacità di scrive nantu à l'etichette aduprate in scole, magazzini è altre industrii.Sò ancu cumunimenti usati nantu à l'imballaggi, cumprese buttigli di vetru è vasi.

polipropilene -Adupratu per parechji tippi diffirenti di etichette di prudutti stampati, u polipropilene offre una quantità di vantaghji, cumprese un costu relativamente bassu è una stampa di qualità assai alta per l'etichette stessi.

poliester -U poliester hè utilizatu per a so forza principarmenti, mentre chì pussede ancu altri benefizii cum'è a resistenza à a temperatura, chì porta à u so usu in certi spazii di fabricazione cum'è applicazioni industriali è ambienti medichi.

vinile -Spessu aduprate in situazioni esterne, sti etichette sò resistenti à u clima è duru, è tendenu à avè più spaziu per esse stampati senza sbiadisci à longu andà.

PVC -Più versatili in a so applicazione cà a maiò parte di l'altri materiali di faccia, u PVC permette di esse utilizati per disinni persunalizati è in situazioni induve seranu esposti à l'elementi, cù a capacità di durà longu periodi di tempu.

polietilene -U benefiziu principale di questi hè a so flessibilità.Aduprate per prudutti cum'è buttigli di salsa, toilette è altri chì venenu in buttigli squeezable, sti etichette sò durable è longa durata quandu sottu pressione.

Release Liner

In termini simplici, u liner di liberazione di l'etichetta hè a parte posteriore chì hè sguassata quandu l'etichetta deve esse usata.Sò specificamente cuncepiti per una rimozione faciule è pulita chì permette à l'etichetta di esse elevata senza chì alcuna strappatura o liner sia lasciatu nantu à a parte adesiva.

A cuntrariu di l'adesivi è i materiali di faccia, i liners anu menu opzioni dispunibili, è vene in dui gruppi principali.Questi gruppi è e so applicazioni sò:

carta patinata -I rivestimenti di liberazione più cumuni, a carta rivestita in silicone hè aduprata per a maiò parte di l'etichette perchè sò prodotte in massa, chì significanu costi più bassi per i clienti.U liner di liberazione permette ancu una rimozione pulita di l'etichette senza strappi

plastica -Adupratu più cumunimenti avà in un mondu induve e macchine sò aduprate in a fabricazione per applicà etichette à alta velocità, queste sò più durable cum'è liners di liberazione è ùn si strappanu micca facilmente cum'è carta.

L'etichette autoadesive si ponu vede cum'è prudutti simplici, ma hè impurtante capisce a cumplessità di scelta è applicazione chì vene cun tali etichette.Cù parechji materiali diffirenti dispunibili in ognuna di i trè cumpunenti principali chì custituiscenu l'etichette autoadesive, truvà l'etichetta ghjusta per u travagliu ghjustu hè più faciule ch'è mai, è significa chì pudete esse assicuratu chì ùn importa micca l'industria in cui travagliate, avarete. l'etichetta perfetta per ogni attività.

Cliccate quì per sapè di più nantu à e etichette autoadesive chì offremu à Itech Labels.

self-adhesive-labels
Jiangsu--Itech-Labels--Technology-Co-Ltd--Custom-Sticker-Printing

Tempu di Postu: Dec-09-2021